вторник, 4 юли 2017 г.

Морски мистерии през Юни

Дойде това прекрасно време от месеца, в което куриерът се обажда по телефона и минути по-късно държа своя BOPS в ръце. 
...

Е, по стечение на обстоятелствата дописвам този пост две седмици след онзи радостен ден. И съм малко изненадана да открия, че отварям кутията със същото трепетливо чувство, както и през юни. 
Не знам, как го правите, но всеки път оставам изненадана и искрео очарована от артикулите вътре. Никога не би ми дошло на ум да сложа вътре лупичка и това очарователно огледалце с русалка. Но ето ги, сгушили са се под синята хартия на меко върху любимият ми арткул от кутията и надничат към мен. Пристигнаха толкова на време. Особено след като този уикенд решихме спонтанно в 10 вечерта да идем за Джулая на морето. Съвсем, съвсем навреме. И все пак моя милост се загуби в среднощното стягане на багажа на бебето и си забрави задължителния плажен артикул за търсене на мидички и изследване на пясъка. Но какво да се прави. 

Ако някой ви каже, че не може с дветемесечно бебе да взимате решеия от днес за утре и посреднощ да стягате багаж, да знаете, че ви е излъгал. Нищо такова няма. Е, вярно, забравяш по някое и друго нещо, но следващия път ще компенсирам. Включила съм ги в списъка за следващото море. 
Огледалцето е супер сладко. Аз съм от хората, които никога не носят огледало в чантата си, нито пък някога ми е трябвало. Никога не ми идва на ум през деня, да отворя огледалцето и да погледна дали веждите ми са добре или гримът ми не се е размазал (по простата причина, че и грим не нося). Но това дребно, кръгло съкровище е толкова готино, че просто няма как да не си го разнасям с мен наляво-надясно. И докато свикна да го ползвам, ще го давам със 100-каратова усмивка на устата на всички девойки, които ми го поискат. И ще им се хваля, че е от книжната ми кутия. :)
Следващият артикул е нещо, което нямам търпение да изпробвам - ръчно израбортен сапун от Casyopeya - Aquamaria. Само преливащия синьо-зелен цвят ме кара да си представям морето. 

И така стигаме до любимият ми артикул в кутията. Няма да се изненадате като разберете, че това е платнена чанта с книжен надпис под логото на Издатество Колибри. Страхотна е, Винаги съм искала да си имам такава. Преди време разглеждах блога на BOPS и докато се ровех из миналите кутии, видях, че е имало вече веднъж чанта и направо умрях от яд. Но сега вече всичко е наред. :) Имам си прекрасна и на всичкото отгоре стилна и черна чанта с надпис:

"Да нaмериш време да четеш е като да намериш време да обичаш."

Юнският избор на Четат ли двама за БОПС е "Черната къща". Признавам си, че тази книга ме изважда от настоящата ми книжна зона на комфорт. Но ще ви кажа също така и че я загледах на няколко пъти. НО истината е, че нямаше да си я купя, така че отново съм наистина доволна, защото това ще ме подтикне да я прочета. А се е случвало не веднъж и дваж книги от непредпочитани от мен жанрове да ми влизат под кожата и да ме оставят искрено и приятно изненадана. 
Започвам я съвсем скоро, само да си довърша "Бьорнстад" на Бакман, за която напоследък не ми остава никакво време. Все по някоя открадната страница тук и там.

Знам, че този път доста късно успях да напиша това, но все пак искам да споделя с вас радостта си. А и хубавото на помоткването е, че съвсем скоро ще дойде и новият ДВОЕН юлски БОПС. :) Чакам го с нетърпение. :)






Няма коментари:

Публикуване на коментар